כל מותגי התכשיטים הכי נחשבים במקום אחד

עפר גדנקן No Comments on כל מותגי התכשיטים הכי נחשבים במקום אחד

עונת החתונות הגיעה, השמחות המרובות (ב"ה), הצורך להתאים ולגוון תכשיט לחתונה, לשבע ברכות או לשמחת אירושין, לקנות מתנה לאישה, לכלה או לחברה ובכלל כשבא לך לחדש וחשוב לך; להיות עדכנית, ליהנות מאיכות ולשמור על התקציב שהגדרת מראש. מוזמנת לעופר הקניון הגדול בפתח תקווה – ליהנות מחוויית קניה מושלמת ומכל מותגי התכשיטים הכי נחשבים במקום אחד, תבחרי נכון.

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ב'עופר הקניון הגדול' תוכלי למצוא את התכשיט שאת מחפשת,  בין אם את מחפשת תכשיט זהב, גולדפילד או כסף, משובץ יהלומים, פנינים או אבני חן ססגוניות, בין אם תכשיט קלאסי שתמיד נראה עדכני ואופנתי כמו בג'ורנאל ובין אם תכשיט אופנתי שאת מייעדת ללוק מאד ספציפי באירוע מאד נחשב. האמת,  לא משנה אם זה לחתונה או לבת מצווה, לאישה או לנערה. ב'עופר הקניון הגדול' – תמצאי בדיוק  את מה שאת מחפשת. ככה זה כשכל מותגי התכשיטים הכי נחשבים ונחשקים, נמצאים תחת קורת גג אחת.

אז את איזה מותגי תכשיטים  תוכלי לפגוש בעופר הקניון הגדול?

TOUS, סברובסקי, פנדורה ומגנוליה  – מותגים בינלאומיים נחשבים עם קולקציות ענק של צמידים, שרשראות, טבעות ועגילים אופנתיים ואיכותיים המתאימים לכל גיל ולכל מטרה.

רויאלטי, אימפרס, זמן תכשיטים ושעונים,  והבורסה לתכשיטים – מותגים מובילים לתכשיטי זהב ויהלומים ולשעונים, בטווח מחירים רחב ובסגנונות שונים ומגוונים כך שכל אחת יכולה למצוא שם איך להגשים את החלום לתכשיט יהלום.

אקס-לב דיימונדס – הרשת הראשונה בארץ לתכשיטים משובצים ביהלומי מעבדה.

שאנטי,  ג'אקיס, ג'נטלמן,  תכשיטים 925, ריגושים ופאנטזי תכשיטים של אן זיוי – מגוון תכשיטי אופנה טרנדיים ואקססוריז, במחירים נוחים המאפשרים תחלופה בתדירות גבוהה והתאמת תכשיטי כמעט לכל בגד.

ועוד ….

מהנהלת 'עופר הקניון הגדול' נמסר: החזון שלנו  לחדש כל העת ולהוביל ראשונים, במתן מענה עדכני, מלא ומתחדש לכלל המגזרים ובכלל זה המגזר הדתי והחרדי. גם התחום התכשיטים עופר הקניון הגדול מאפשר לכל אחת לחסוך התרוצצות במקומות שדונים וליהנות מחוויה מושלמת במקום אחד.

עופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל. בקניון כ- 220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים, ביניהם : H&M, ZARA ,footlocker, I digital  TOUS ,DIESEL  , I OPTIC, steve madden , ברשקה, אדידס, נייק, קולומביה, פול אנד בר, פנדורה, צ'ילדרן פלייס, סברובסקי, ניין ווסט, מנגו, נאוטיקה, טימברלנד ועוד. לקניון 9 קומות חניה עם 1,850 מקומות. כמו כן המתחם כולל מגדל משרדים ובו נמצא מלון מפואר מרשת PRIMA, רשות האוכלוסין וההגירה – משרד הפנים, סניף גדול של רשת מכוני הכושר HOLMES PLACE–Regus שטחי משרד להשכרה, משרדים וירטואליים, מרחבי עבודה משותפים וחדר ישיבות – מאובזרים ועם שירות מלא. בית הרופאים VLIFE – תוכלו למצוא את מיטב הרופאים המומחים במגוון רחב של התמחויות וגם מלון ההחלמה הרפואי טופ בילינסון,  מרפאות שיניים בניהן מכבידנט ומכון לצילומי שיניים אור השן ועוד.



0 תגובות